Sunday, April 26, 2009

Δε θέλω

Να κάνω οτι έκανα πριν να πάω στα Χανιά.
Γιατί εκεί ήταν τέλεια...

Στο λιμάνι ξημερώματα:


Και μετά το βόλτα στους αγρούς στο χωριό:

Να χαζεύεις τα πλατάνια και τα προβατάκια:

Και μετά να τρώς γιγαντοπατάτες και καλτσούνια και λουκούλειο τσιγαριαστό:

Και έπειτα καφεδάκι στο μικρό καφέ στο Κουμ Καπί των Χανίων:

Και ξανά μανά χάζεμα αλογάκια:

Και ξανά βόλτα στο λιμάνι με το γλυκό το φάρο:

Και το βράδυ να τραγουδάει ο Φοιβάκος στην Οκτάβα (25 ευρώ τραπεζάκι όταν στην Αθήνα είχα δώσει 50, για ολίγον τι μπουζουκοχώρο):

Όπου η Οκτάβα για να καταλάβετε την είχε δει πολύ μινιμάλ. Από τουαλέτες, σκηνή (φωτό πάνω) μέχρι και σκάλες (φωτό κάτω) το ντεκόρ αποτελούνταν από συρματόπλεγμα γεμισμένο με λευκές πέτρες (!).


Τι να μου πει τώρα η Αθηνίτσα μας... έκανα βόλτα με το ποδήλατο και μπορεί και να κρύωσα!

11 comments:

proserpina said...

Ρε Γωγώ, και στα Χανιά το Φοίβο είδες; Απίστευτη! Χαχαχαχ

Πρέπει να μιλήσουμε, απο βδομάδα μάλλον θα ξανακατέβω στη λεβεντογέννα Κρήτη...

lazinio said...

esu ekanes pasxa kai prwtomagia mazi

JoaN said...

Ααα μα τι ωραίο ποσττ! Με λαχταριστές φωτογραφίες!! Και Φοίβο!!!

Anonymous said...

Και του χρόνου!!! :-D

Λοιπόν, Κυριακή 10 Μαϊου έχει Πανελλήνια ποδηλατοπορεία. Κανονίστε να έρθετε!

p.s Thanks for the birthday wishes :D

YO!Reeka's said...

ο χριστός, πήγες δηλαδή όλο αυτό το ταξίδι για τα δεις τον Ατάλαντο;;;;;!!!!
)ωραίες οι υπόλοιπες φωτό, αλλά με σύγχισες πάλ πρωί πρωί)

gogonutsss said...

@Proserpina
Εχουν αρχίσει να με κατηγορούν οτι κανονίζω που να πάω με βάση το συναυλιακό πρόγραμμα του Φοίβου! Άστα!

@lazinio
Fast food, fast Easter, fast ολα!!

@Joan
Δύναμη λέμε!

@dilated
Ευτυχώς που το είπες! Θα το προωθήσουμε μπας και συναντηθούμε με ποδήλατα! χιχι!

@Yoreekas
Οχι βρε, έχω καταγωγή από εκεί!
Απλά έτυχε! Πρέπει να το πάρουμε απόφαση, εσύ μισείς το Φοίβο και εγώ τα Ποντιακά τραγούδια :ΡΡΡΡ

PAP DX said...

Εγώ, ο κοιλιόδουλος, κρατάω τη φωτό Νο4

AE (antidrastic-element) said...

Me epeises!! (na pao Hania!)

Rizobreaker said...

Πω πω τι μου θύμησες!!!!!
Ένας ολόκληρος χρόνος στα Χανιά (2002-2003) και από τότε τα ερωτεύτηκα!!!!!!
Κουμ Καπί, Θέατρο Ανατολικής Τάφρου, Παλιά Πόλη, Χαλέπα, Κουνουπιδιανά, Οκτάβα (βεβαίως βεβαίως)... Ααα ρε Χανιά!!!! Πόσο σε ζήλεψα, δεν περιγράφεται...

Rizobreaker said...

Πω πω τι μου θύμησες!!!!!
Ένας ολόκληρος χρόνος στα Χανιά (2002-2003) και από τότε τα ερωτεύτηκα!!!!!!
Κουμ Καπί, Θέατρο Ανατολικής Τάφρου, Παλιά Πόλη, Χαλέπα, Κουνουπιδιανά, Οκτάβα (βεβαίως βεβαίως)... Ααα ρε Χανιά!!!! Πόσο σε ζήλεψα, δεν περιγράφεται...

gogonutsss said...

@pap dx
Εγω τα κρατάω μόνη μου! :Ρ

@AE (antidrastic-element)
Μια χαρουλαααα!

@Rizobreaker
Εγω σε ζηλευω που εκατσες ενα χρονο, εγω εκατσα πολυ λιγο!