Sunday, July 6, 2008

Ο καθένας τον πόνο του...

10 comments:

PAP DX said...

Καλά ούτε ένας "κώλος" ανάμεσα ατα αποτελέσματα; Χάλασε και το Google μου φαίνεται... Το HEAVY METAL ΣΑΛΑΜΙΝΑ είναι 100% δάκτυλος του Toolman καθ'ότι :
TOOL = HEAVY METAL
ΣΑΛΑΜΙΝΑ = ΤΟΠΟΣ ΟΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΛΗΡΩΤΟΙ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
(Έχω έναν επιστημονικό τρόπο να τα εξηγώ τα πράγματα. Τι τα πήραμε τα πτυχία; - Αλήθεια πως πήγε η εξεταστική;)
Και finally το ΓΩΓΩ ΜΑΣΤ : Είδες το γίνεται άμα είσαι συνονόματη με μοντέλα; Προσελκύεις κόσμο στο blog σου...

nuntius said...

Έχεις εσύ πουθενά παπούτσια σαν κροκοδειλάκια???
Θέλω κι εγώ!!

Unknown said...

χαχαχα οποια συμπτωσις
με απασχολησε το θεμα αυτες τις μερες γιατι στα κιγουορντς μου δεν υπαρχουν βρισιες και πορνο παρα συμβουλες οικοιακης οικονομιας και τετοια. θα ανεβασω αντιστοιχο ποστ. οσον αφορα τελος τα παπουτσια εχω "παπουτσια σε σχημα φιδιου!!"

Unknown said...

σαν αναζητηση εννοω

Anonymous said...

Πως γινεται να δει καποιος τα αποτελεσματα του google;

snikolas said...

Μα ποιός θέλει να δει το βρακί της Άννας Δρούζας; Έλεος ρε.... :)

Anonymous said...

Εγω εχω καθημερινά κάποιον που ψάχνει "ΠΟΥΡΑ και ΨΥΧΕΔΕΛΕΙΑ"

YO!Reeka's said...

ούτε ένα «γριές ανώμαλες παπαδιές»;;;;

Trilian said...

to Snikola: ο Θανασης Λαλας
κατα τα αλλα τι να πω... no comment!

gogonutsss said...

@pap dx
Ξέρεις πολλά εσύ και πρέπει να σε προσέχω!!! Χιχιχι!
ένα μάθημα έδωσα και αυτό βαρύ μου έπεσε, αλλά δεν ξέρω την τύχη του!

@nuntius
Οχι, αλλά έχω το βρακί της Δρούζας! χαχαα!!

@narita
ανησύχα για λίγο με τα παπούτσια! Μπρρρ!

@anisixos
αν πας τέρμα κάτω στο blog μου θα βρεις κατι μετρητές. Ε, κάτι τέτοιους μπορείς να βάλεις και συ στο blog σου!

@snikolas
Σου απάντησε η trilian! :PPPP

@germanos
Να κάνετε παρεά, άμα τα βρίσκει στο blog σου!

@yoreekas
ε μετά από αυτό το comment θα το βρίσκουν ΚΑΙ αυτό εδώ!

@trilian
έλυσες το μυστήριο του βρακιού παντως!