Sunday, June 22, 2008

Ααα α α, κρουαζιέρα θα σε πάωωω!

Δεν κάνω ποστ, δεν έχω υπομονή να κάνω ποστ! Το κεφάλι μου είναι σα κουνημένο και το μόνα πράγματα που σκέφτομαι εκτός δουλειάς είναι η "και καλά" εξεταστική που έχω (την αγναντεύω απλά) και οι διακοπές που θα πάω (σχεδόν τις έχω κάνει τόσο που έχω λυσσάξει να τις σκέφτομαι!).
Το πρώτο πράγμα το σκέφτομαι ψυχαναγκαστικά και το δεύτερο για οξυγόνο!

Το μόνο που καταδέχομαι να ποστάρω είναι μια φωτό νεαράς Ελληνίδας με τα όλα της στον ηλεκτρικό γιατί μου θυμίζει ήλιους, άσπρο, ηλιοκαμμένο, αντιηλιακό και δροσιά να μπει του Αυγούστου!

10 comments:

ggk said...

Λίιιιγη υπομονή ακόμα και μετά η κρουαζιέρα θα είναι όλη δική σου! :-)

JoaN said...

Εμένα μου θυμίζει κουρτίνα με πόδια.

κιπ γουκινγκ Ε!

snikolas said...

h eksetastikh tha eprepe na einai meta to kalokairi. opos kai kathe eksetaseis. tha grapso post mou fenete gia auto to thema

Gogo said...

@ggk
Αντε να δούμε πόσο θα αντέξουμε ακόμα! Φιλάκιααα!

@joan
σε βρίσκω πολύ πεζή, λίγη ποίησις στη ζωή μας παρακαλώ! Βρήκα άνθρωπο να το πω! Δεν είμαι καλά σου λέω!

@snikolas
μεγάλη δήλωση, δεν το είχα σκεφτεί! ΑΛΛΑ ενέχει ένα μεγάλο κίνδυνο, οι μισοί να περνάνε όλο το καλοκαίρι με διάβασμα για μια εξεταστική υπερθέαμα και οι άλλοι μισοί να ψοφάνε στο άγχος και τις τύψεις μέχρι να έρθει η στιγμή!

Loth said...

Η ΦΟΥΣΤΙΤΣΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΤΡΑΠΕΖΟΜΑΝΤΙΛΕ ΟΜΩΣ Ε??
ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΣ ΔΙΑΚΟΠΟΥΛΕΣ ΣΥΝΤΟΜΑΑΑΑ
ΜΑΤΣ!

Fight Back said...

απαιτουμε το ανω ημισυ της φωτογραφιας δια να προβουμε σε περαιτερω σχολιασμον

PAP DX said...

Salut, la folle!
Chere mademoiselle Gogonutsss,
Je suis a France pour mes vacances et un concert (Bien sur)
La mademoiselle a la photo est tres belle!!!

[Germanos] said...

διορθωση :
je suis en France

YO!Reeka's said...

α-ααααα
μύκονο και σαντορίνηηηη
α-αααα
σαν ερωτευμένοι πιγκουίνοιοιοι
(κλαπ κλαπ κλαπ χειροκροτήματα)

Gogo said...

@loth
εγώ γιατί τη βρίσκω μια χαρά? έχω πρόβλημα?? Ολοι πρέπει να πάμε νομίζω!

@fight back
Καλό κομματάκι ήταν, αλλά τι σημασίαέχει, φαντάσου οτιιιι θες!

@pap dx
Oooo lala! Pour quelle concert ? Ca c'est ne pas fair! (oute kai thimamai pws grafetai auto, o germanos tha mas diorthwsei!)
Au revoir!

@germanos
Gallomathis germanos! Tres bien monsieur!

@yoreekas
Κάαααλοκαιρινές διακοπέςςς, για πάντααααααααααα!

Δε θέλω τα πράσινα, ούτε τα μωβ! Ουπς! Λάθος!