Wednesday, June 6, 2007

Όχι άλλο κοκ παρακαλώ!

Βρέθηκα πάλι αντιμέτωπη με ένα γλυκάκι. Μπορεί να ήταν και κοκάκι πάλι!

Δεν ήταν του γούστου μου, αλλά είχε γύρω γύρω πολύ γλυκιά σοκολάτα.. Ε και είπα να δοκιμάσω!

Αλλά να, πως να το πω, μέσα πρέπει να ήταν άδειο.
Πως να σας το πω. Δεν το άνοιξα και πολύ για να δω, αλλά λίγο που δάγκωσα προσεκτικά στην άκρη, νομίζω τίποτα δεν είχε μέσα.


Δεν ξέρω αλλά νομίζω πως τη γλίτωσα πάλι στο τσακ. Μου φαίνεται θα με βάλω σε πολύ αυστηρή δίαιτα. Αλλιώς δε βάζω μυαλό!

Υποστηρίξτε με και Επαναλάβετε μετά από μένα:
Μην τρως ότι «γλυκό» σου πασάρουν στα μούτρα!

25 comments:

void said...

Μα αν δε δοκιμασεις και τα κουφια κοκακια πως θα εισαι σε θεση να εκτιμησεις ενα εξαιρετικο σουφλε σοκολατας, περιχυμενο με φρεσκια κρεμα γαλακτος και πασπαλισμενο με τρουφα λευκης σοκολατας και κερασια και λιγο σιροπι.....ουφ!

Τελικα αυτο το γλυκο που περιεγραψα παραειναι τελειο για να ειναι αληθινο μου φαινεται... Κι αν το φας θα λιγωθεις πολυ. Εγω στη θεση σου θα συνεχιζα να τσιμπολογω κοκακια, μεχρι να βρω καποιο με συμπαθητικη γεμιση.

Αλλα ετσι ειμαι εγω, γενναιος, δεν φοβαμαι μη φαω και τη φολα γλυκο. Οπως σου ειχαν ξαναγραψει σε σχολιο, ο καθενας εχει διαφορετικο μεταβολισμο... (το στομαχι μου το ξερει...)

B said...

Εχει ενα φοβερο μαγαζι στη γειτονια μου με κατι καταπληκτικα Βυζαντινα. Ποτε θα περασεις για να σε κερασω ;

[Germanos] said...

ποια γυναίκα αντιστεκεται στη σοκολάτα , ε?

Gogo said...

@void
Είμαι αρκετά έξυπνη για να το εκτιμήσω. Δεν χρειάζομαι άλλη δειγματοληψία!

Εμένα πάλι το στομάχι μου δεν αντέχει καθόλου! Μα καθόλου...
Θέλει φολύ φροσοχή!

@brokenlink
Εγγυάσαι; Θα είναι καλά;; Αν ναι, πες μου και έρχομαι!

@germanos
Ε, δυστυχώς καμία.. Αλλά δεν γίνεται έτσι...

ggk said...

Αγαπητή το original post "γλυκάκι" είναι POSTARA!!! Το έστειλα και σε κανά δυο φιλενάδες μου που πρέπει να αρχίσουν να βλέπουν τη φάση όπως και εσύ γιατί έχει πέσει πολλή στενοχώρια.

Συνέχισε λοιπόν να απολαμβάνεις τα γλυκάκια σου μέχρι να βρεις αυτό με την πιο λαχταριστή γέμιση. :)

sitofkris said...

Μην τρως ότι «γλυκό» σου πασάρουν στα μούτρα!
Πήγαινε στο ζαχαροπλαστείο και διάλεξε μόνη σου !

snikolas said...

Όταν καταφέρεις να περιορίσεις τα γλυκά τότε στείλε μου ένα mail με το πώς τα κατάφερες! :)

Gogo said...

@ggk
Μερσί cherie! Το θέμα είναι οτι δεν τα απολαμβάνω αυτά τα γλυκάκια..
Εκεί είναι το θέμα!

@sitofkris
Έτσι έτσι!
Το θέμα είναι η προσφορά. Η προσφορά στο ζαχαροπλαστείο είναι σκατά. Οπότε αναπόφευκτα, θα διαλέξεις καμιά βλακεία!

@snikolas
Κοίτα, μέχρι στιγμής έχει πιάσει ο συναγερμός 2 φορές από τότε που έχω ενεργοποιήσει το σύστημα. Αλλά, "πέφτει" συνέχεια..

JoaN said...

"Μην τρως ότι «γλυκό» σου πασάρουν στα μούτρα!"...an niw8eis pws einai tsampa 8ermides. Giati mporei na emfanistei ena glyko poy na sto xoyn pasarei alla na exei mesa e3isoy kales strwseis me ap e3w! (kanw oneira ok. :S )

2Σx2 said...

Εγώ πάλι είδα τον τίτλο και νόμιζα πως θα ανφερόσουν στον νεό Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Άκου, κοιλιόδουλος δεν είμαι αλλά το στομάχι μου το έχω εκπαιδεύσει καλά όσα χρόνια μένω μόνος μου οπότε τα γλυκά που δε θες να μου τα κάνεις πάσα και θα σε γλυτώνω ακαριαία απο το αποτρόπαιο οφθαλμόλουτρο!

Σπιτόγατος said...

Μην τρως ότι «γλυκό» σου πασάρουν στα μούτρα!
Μην τρως ότι «γλυκό» σου πασάρουν στα μούτρα!
Μην τρως ότι «γλυκό» σου πασάρουν στα μούτρα!
Μην τρως ότι «γλυκό» σου πασάρουν στα μούτρα!
Μην τρως ότι «γλυκό» σου πασάρουν στα μούτρα!
Μην τρως ότι «γλυκό» σου πασάρουν στα μούτρα!

Fight Back said...

ηρθε η ωρα να στο πω.
ηθελα πολυ καιρο πραγματικα.
θα το πω εισαι ετοιμη?

λοιπον οποτε ανοιγω το μπλογκ σου δε φαινονται τα γραμματα που γραφεις πανω απο τη φωτογραφια καθερ φορα. πρεπει να τα κανω χαιλαιτ για να τα διαβαζω.

αυτο

Anonymous said...

ax..auta ta gluka den kovontai...kai egw olo lew austhrh diaita alla meta plakwnw ta kanan ntipi..kai exw kai mia aporia...exei piasei kanenan lipothumia teleiwnontas ena kazan ntipi h mono emena me pianei??

Gogo said...

@joan
Αυτά τα γλυκά δεν υπάρχουν πιαααα!

@2σχ2
Θες να σου πασάρω τα δικά μου γλυκά;;; Είσαι σίγουρος;;;

Γιααα ξανασκέψου το!

@σπιτόγατος

Καλά μου το πας!

@fight back
Βρε συ το ξέρω γαμώτο μου!
Δεν ξέρω γιατί! Νομίζω πως μόνο ΙΕ το έχει αυτό το πρόβλημα. Με το Mozilla είναι μια χαρά!
Αίσχος η χαιλαιτ κατάσταση.. αλλά δεν ξέρω τι να κάνω!

@blue
Λιποθυμία;;; Ενδιαφέρον, δεν έχω φτάσει και σε τέτοιο σημείο. Εμένα κάτι σε εμετός μου έρχεται! Μήπως να τα κόψεις;;

Unknown said...

Έχω το ίδιο πρόβλημα με τα γράμματα (όχι με τα "γλυκά") στο blog σου...δεν πειράζει όμως έχει γέλιο...κάθε φορά περνάω την ώρα μου μέχρι να εμφανίσω τα γράμματα!!!
:):):)

Trilian said...

Μην τρως ότι «γλυκό» σου πασάρουν στα μούτρα!

υγ: να κεράσω γλυκάκι; ;)

Σπύρος Σεραφείμ said...

εμεέα δε μου αρέσουν τα γλυκά, οπότε δεν μου λείπουν!

για γλυκιά καλησπέρα!

Gogo said...

@narita
Είναι και ψυχαγωγικό δηλαδή το blog εεε!!Σκέτη υπερπαραγωγή!

@Τριλιανάκι
Αν έχεις κανά καλό που να το εγκρίνεις (σε εμπιστεύομαι!) αμέ!

@σπύρος σεραφείμ
Μμμμ, τα γλυκά ναι, αλλά τα "γλυκά"??????? Δεν μπορεί!!!

Σοκολατένιες καλησπέρεεεες!

2Σx2 said...

Ξέρεις, κάτι κορνέδες και κάτι παστούλες μπορούν να εκσφενδονιστούν πολύ όμορφα πάνω σε μούρες. Τα γλυκά δεν είναι μόνο για φάγωμα - μπορούν να γίνουν και πολύ διασκεδαστικά. Το κακό είναι ότι κολλάνε και λεκιάζουν!!

Gogo said...

@2sx2
Μιλάμε για τρελό συγχρονισμό!
Α, εσύ έδωσες νέα τροπή στη μεταφορά με τα "γλυκά". Οχι απλά δεν τα τρώμε, αλλά τα εξφενδονίζουμε κιόλας!

Ολε!

Φαντάζομαι θα θες να στα πετάξω λοιπόν!

Πάρε ένα!

Σπλάτςςςς!

:)))

2Σx2 said...

Εεεεε, όχι έτσι. Μου τα δίνεις περιποιημένα και επιλέγουμε το στόχο από κοινού.
Αλλά επειδή με προκάλεσες παίρνω από το ψυγείο εκείνη την τούρτα-παγωτο και ανταποδίδω.

Σπλααατςςςς!!!

(Τουλάχιστον σε δρόσισα κιόλας)

:)))))

Loth said...

ΑΦΟΥ..ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΡΩΣ ΟΤΙ ΓΛΥΚΟ ΣΟΥ ΠΑΣΑΡΟΥΝ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ..

ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ..

ΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟ ΕΤΡΩΓΑ..ΧΙΧΙ ΦΙΛΙΑΑ

Κολοκύθι said...

Γλυκά. Τι να λέμε τώρα.
Μετά από τις σοκοφρέτες έχω σε εκτίμηση πολύ τη μαρέγκα με φράουλες και σαντιγί και τα σοκολατάκια μαρτσιπαν και τα κοκάκια βέβαια μια χαρά αν είναι φρέσκα.
Γωγώ δεν αισθάνομαι καλά.

Gogo said...

@2Σx2
Αχχχ, ωραίο ήταν! Την επόμενη φορά τούρτα σοκολάτα παρακαλώ (τιραμισού, ακόμα καλύτερα)

@LOTH
Αχ αυτό που είπες..Πολύ σε ευχαριστώ, μακάρι να ισχύει, αυτό παλεύω!
Πολλά πολλά φιλιάαα!

Καλημέραααα!

Gogo said...

@Κολοκύθι
Ε.. με τόσα μπερδεμένα γλυκάκια που έφερες στο νου σου..
Τι να κάνουμε τώρα για να σε βοηθήσω!
Ε;;; ε;;;
Πε μου!