Wednesday, April 25, 2007

Η γυναίκα σήμερα!

Σε τι έχει μεταλλαχτεί η γυναίκα σήμερα;;;


  1. Η γυναίκα "τραπεζομάντιλο". Παπούτσι, φόρεμα, τσάντα με το ίδιο ασπρόμαυρο καρώ! Α, φόρεσε και τη φίλη της με τα ασορτί (ολοίδια) παπούτσια! Η πολύ παρέα κάνει κακό ε.. Θα τη βρείτε στο συρτάρι της κουζίνας.
  2. Η "διαστημική" γυναίκα". Αν και δεν έχω εντρυφήσει στο είδος, κάτι από Σταρ Τρεκ μου έκανε το πατούμενο αυτό. Πολύ προχώ ε! Θα τη βρείτε στον Άρη.
  3. Η "πολλά βαριά" γυναίκα. Τολμά και φορά ένα πάρα πολύ αντρικό μπεζ παπούτσι με μπλε κάλτσα. Μεμονωμένο μοιάζει άθλιο, αλλά αν τη βλέπατε.. Όλα είναι θέμα προσωπικότητας! Θα την βρείτε σε κανένα ίντερνετ καφέ.
  4. Η "όλα ένα" γυναίκα. Αν μπορούσαμε να δούμε και το εσώρουχο της ίσως να ήταν και αυτό μοβ.. Όλα σε τάξη! Δεν θα την βρείτε σε άδειο δωμάτιο με μοβ βαμμένους τοίχους.
  5. Η γυναίκα "κουβέρτα". Και όλοι αναρωτιόμασταν μέσα στο βαγόνι: "Που είναι το κεφάλι ΟΕΟ;" Θα την βρείτε στην ντουλάπα με τα χειμωνιάτικα.
  6. Η γυναίκα "κουνάβι". Ακριβώς πάνω από το 6 ντε! Άσε που μου θύμισε το Λοχαγό Μαρκ που διάβαζα τα καλοκαίρια στην Κρήτη στο χωριό! Θα την βρείτε μόνο τις Απόκριες.
  7. Και για το τέλος, έχουμε τη...
    γυναίκα "που τα σπάει"
    (κατά Fight Back). Ελπίζω να μην την βρείτε!

(Girls) ποια από αυτές θα μπορούσατε να είστε σε ένα παράλληλο σύμπαν;

(Boyzzz) με ποιά από αυτές θα μπορούσατε να είστε, σε ένα άλλο παράλληλο σύμπαν;


7 comments:

YO!Reeka's said...

Με όλες εκτός από τη 2 και την 4. αυτό το κολλάν μέσα από τη φούστα είναι κλόουν και αντι-θηλυκό ΕΝΤΕΛΩΣ

Katerina said...

Σε ένα παράλληλο σύμπαν μάλλον θα προτιμούσα τη γυναίκα μωβ. Κάτι μου λέει αυτό το χρωματιστό καλσονάκι.

Fight Back said...

αυτο το μωρακι στο 7 που τα σπαει που μπορω να το βρω? ομονοια?

nuntius said...

Πάντα μου αρέσαν οι γυναίκες τύπου 7, αλλά ποτέ δεν βρέθηκα με μια απο αυτές, τουλάχιστον όχι στο τόσο extreme του.
Κάνοντας μια φορά βόλτα με μια πρώην (αρκετά κυριλέ η κοπέλα, φουστανάκια κλπ) παρατηρώ μια τύπου 7 να περνά το δρόμο και ασυναίσθητα σχολιάζω πόσο γλυκούλα είναι. Για να εισπράξω την απάντηση: "καλά ρε nuntius, μπορείς να μου πείς μαζί μου τι έκανες 2.5 χρόνια?"

Loth said...

ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΤΑ ΣΠΑΕΙ...ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΛΑ ΤΑΙΡΙΑΣΤΑ ΚΑΙ ΦΟΥΣΤΑ -ΜΠΛΟΥΖΑ-ΤΑΚΟΥΝΑΚΙ..ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ..ΟΠΟΤΕ..ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΑ ΣΠΑΜΕ Ε?

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

Spyros said...

me thn gynaika kounavi nomizw, arkei na mhn eixe kai thn gnwsth idiothta pou exoun ta kounavia!

Δεν θα την βρείτε σε άδειο δωμάτιο με μοβ βαμμένους τοίχους.--> looool

Gogo said...

@yoreekas
Επιτέλους ένας άντρας που δηλώνει κάτι τέτοιο! Εύγε παιδί μου!

@Katerina
Το συγκεκριμένο μωβ, το γουστάρω και εγώ πολύ!

@fight back
Το μωράκι που τα σπάει είναι δύσκολο, πρέπει να το ψάξεις πολύ!
Ξεκίνα από Εξάρχεια θα έλεγα..!

@nuntius
Ρε επιτυχία που έχει το 7!
Μα και συ, γλυκούλα;;; Γλυκούλα;;;
Καλά σου είπε η κοπέλα!

@loth
Και συ 7;; Α, άλλα νόμιζα εγώ! Πολύ ενδιαφέρον αυτό που συμβάινει!

@Σπύρος
Η σαύρα και το κουνάβι! Τι ώραια...
μια χαρά παραμύθι θα κάνατε!

Εγώ παιδιά μάλλον αυτή από το διάστημα θα ήμουν!
Και όμως!